دلیل تنهایی من


یواشکی های من

دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم !
وقتی محبت کردم و تنها شدم
وقتی دوست داشتم و تنها ماندم
دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا “خـدا” را فهمید …

 

خدا جون ممنون که گذاشتی تنها شم....

ممنون که تنهام کردی تا تو رو پیدا کنم.....

هرچی از دست دادم مهم نیست من تو رو پیدا کردم......

فهمیدم کارت بی حکمت نیست از همه چیز بهتره...!!!



نظرات شما عزیزان:

زی زی
ساعت22:16---9 آذر 1391
اوهوم منم....

سعید
ساعت22:00---9 آذر 1391
سلام عزیزم خوفی؟وبلاگت عالیه و خوب.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی .تبادل لینکم یادت نرههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:50 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com